Liveshopping

Liveshopping är den digitala tidsålderns nya säljkanal.

Den traditionella e-handeln har enligt många undersökningar ett stort problem. Den är och känns opersonlig.

Den har naturligtvis stora fördelar också, som t ex att det är enkelt att handla varsomhelst och närsomhelst.

Men många saknar den fysiska butiksupplevelsen där man kan pratar med en säljare, får råd och diskuterar innan man köper.

Därför är Liveshopping en bra lösning, där kombineras det bästa av e-handelns fördelar med den fysiska upplevelsen.

Vad du kan göra med Liveshopping.

Du kan simulera en fysisk upplevelse i en digital miljö.

Du kan interagera med många många fler ur målgruppen i realtid, än vad du kan göra i en butik.

Du kan kan göra det lätt att köpa direkt i din sändning.

Du kan låta dina duktiga medarbetare nå ut till fler kunder

Med vårt 10-punktsprogram lyckas du med din liveshopping!

Kontakta oss så berättar vi vad varje moment innebär.

1. Människor

2. Koncept, sammanhang och innehåll

3. Interaktion

4 .Kanaler, tid och tablå

5. Produktion

6 .Scenografi

7. Teknik

8. Din egen organisation

9. Samarbeten

10.Promotion

 

Liveshopping

Liveshopping. Chatten till vänster där kunderna kan ställa frågor. Programmet med människorna i mitten. Shoppingfönstret till höger där kunden kan beställa varor.